Wednesday, June 27, 2012

Viimane õhtu taani kodus

Olen viimased kolm päeva veidi pakkimisega tegelenud. Sai siin uus kohver ka juurde ostetud, sest vastasel juhul ei oleks kõiki oma asju kaasa saanud võtta. Einoh, tegelikult oli siiski veidi asju üle. Andsin mõned asjad Christinale, et ta need siis suvel Eestisse tulles kaasa võtaks. Mõned riideesemed jätan aga sootuks Taani. Täna sain aga enam-vähem kõik asjad pakitud. Mõned vannitoatarbed on veel vaja kokku panna, aga eks sellega tegelen homme. 

Homme hakkame siit kuskil kella kolme-veerand nelja paiku sõitma. Sihtkohaks on siis Tommerupis asuv YFU maja. Terve mu siinne perekond tuleb mind saatma. Mul on selle üle hea meel, sest ma ei kujuta ettegi, kuidas ma muidu oma kahe suure kohvri ning kahe väikese kotiga end sinna kohale oleks vedinud. Mul on ikka tohutult hea meel, et me lennukiga minema ei pea. Eile sai Jan Hendrikuga (vahetusõpilane Saksamaalt) diili tehtud, et ta mind nende tassimisel aitab, sest tal pidavat ainult väikene seljakott olema. Ei tea, kas ta on siis juba suurema osa oma asjadest kodumaale saatnud või tulid tal vanemad ise järele. 

Tunne on sees imelik. Osaliselt tahaks muidugi koju minna ning sealset pere ning sõpru näha. Ning päris kindlasti ei saa ma oma kassi ära unustada, keda lihtsalt tohutult igatsen. Samas on mul viimane nädal siin veel eriti fantastiline olnud ning seetõttu väga nagu ei kipu minema. Jube kahtlane on mõelda, et see aasta on nüüd läbi ning ma lähengi koju. Samas olen ma täiesti kindel, et hakkan neil tihti külas käima. Muidu organism käitub nagu Taani tulles - olen nii ärevuses, et öösel saan vaevalt magada. Tuju on ka pidevalt väga hea. See võib aga ka praegusest ilmast tingitud olla. Väljas on soe, päike paistab ning tuul on tavalisest veidi vingem. Ideaalne minu jaoks. 

Täna sai veel viimast korda Christinaga koos oldud. Mõtlesin oma perele väikese kingituse mälestuseks teha ning palusin Christinalt selle tegemisel seltsi. Kingituseks oli siis väike raami sees olev foto minust. Panin sinna juurde ka väikesed eesti lipud. Tavaliselt on Taanis kombeks, et kui kellelgi on sünnipäev, siis pannakse koogi peale taani lipud. Järgmine kord on nendeks aga hoopis eesti lipud. Andsin kingi õhtusöögi ajal üle ning neil oli selle üle hea meel. Ütlesid, et panevad mu pildi seina peale teiste perelaste piltide kõrvale. See oli neist nii armas. Ning eesti lipud lähevad vast vahetusõe Petra sünnipäevakoogile, sest temal tuleb sünnipäev kõige varem. 


Hoptimus sai ka kohvrisse pressitud.


Kõik riiulid ning sahtlid on kuidagi jube tühjad..


Jeg vil gerne sige tak til alle mine danske og udenlandske venner og til min dansk familie. Jeg kommer til at savne jer! Og især dig, Christina, fordi vores tid sammen har været bare så hyggelig og fuld med sjov (jeg ved godt, at du læser den her :D).



No comments:

Post a Comment