Monday, June 25, 2012

Üllatuspidu

Christina küsis mult mõni aeg tagasi, kas mul on 24. juulil (pühapäev) aega. Kuna ma polnud midagi sinna planeerinud, ütlesin, et olen vaba. Eks ta siis kutsus mu enda juurde. Mida lähemale see aeg jõudis, seda suurem kahtlus mul oli, et tal midagi plaanis on. Kui ma talt selle kohta küsisin, ütles, et ta ei ole midagi planeerinud. 

Sõitsin siis eile rongiga Tranbjergi, kus ta elab. Ilm oli kohutav. Terve päev ladistas vihma. Christina tuli mulle autoga rongijaama järele. Sõitsime siis tema juurde. Võtsin oma jalanõud jalast ning riputasin jaki nagisse. Kui siis elutuppa läksime, ootas mind kamp klassikaaslasi ees, kes SURPRISE! hõikasid. Nicolinel oli fotokas käes ning tegi mu reaktsioonist pilti. See oli lihtsalt nii armas. Järgmisel hetkel nägin ukse kohal rippuvat taani lippu, mille peale markeriga kirjutatud oli. Nad rääkisid, et olid ühel päeval mööda inimesi ringi sõitnud, et nad lipule midagi kirjutaksid. 

Kokku oli meid kaheksa. Päris paljud pidid tööl olema ning ei saanud seetõttu tulla. Aga sellest polnud midagi. Istusime laua äärde maha ning hakkasime juttu rääkima ja suupisteid sööma. Mingi aeg sõime lõunat, milleks olid hot dog-id. Christina ema oli meile koogi ka valmis küpsetanud. Jube hea nägi välja ning järjekordselt oli mul veidi kahju, et mulle koogid ei maitse. Natuke otsustasin seda küll proovida. 

Kuskil kella kuue aeg hakkasid inimesed laiali minema. Igatahes oli see neist väga armas, et nad mulle väikese peokese otsustasid korraldada. 


Koogil kirjas på gensyn, mis tähendab "nägemiseni".




K & C




No comments:

Post a Comment