Sunday, June 24, 2012

Lahkumispidu

Eile käisid mõned klassikaaslased, vahetusõpilased ning juuniorkontaktisik minu juures. Mõtlesin, et peaksin ikkagi mingi väikese istumise oma lahkumise puhul korraldama. Terve hommikupoolik ladistas vihma. Mõtlesin, et see rikub mu plaani täiesti ära, sest olin mõelnud, et istume aias. Õnneks tuli lõuna paiku päike välja ning kella kolmeks, kui külalised kohale hakkasid saabuma, oli väljas piisavalt kuiv, et seal istuda. 

Kõigepealt istusimegi niisama, sõime arbuusi ja muid suupisteid ning ajasime juttu. Selleks ajaks oli päike ikka väga kuum. Kui ta pilve tagant välja tuli, siis kõik kõrbesid. Kui aga varju jäime, siis oli veidi jahe. Eks me seal võtsime kõik pidevalt jakke seljast ära ning siis panime jälle tagasi. 


Nick

Nicoline, Stinna & Nick

Mina & Ondrej


Mõne aja pärast otsustasime maja kõrval olevale muruplatsile minna ning kongespil-i mängida. Tõlkes on see siis kuningamäng. Selles on kaks võistkonda. Kummalgi võistkonnal on viis klotsi, mida siis vastasvõistkond kuskil kümne meetri kauguselt pulgaga visates pikali peavad saama. Platsi keskel on kuningas, mida viimasena sihtima hakatakse. Mõtlesime, et mängime vahetusõpilastega taanlaste vastu. Meil läks ikka tunduvalt paremini. Suutsimegi esimese mängu võita. Ka teises mängus saime meie tegelikult enne taanlaste klotsid pikali visatud, kuid kahjuks eksisime kuninga sihtimisel ning seetõttu võitsid teise mängu taanlased. 

Mängu algus

Taanlased: Christina, Nicoline, Stinna & Iben


Vahetusõpilased: Nick, mina & Ondrej 

Siis, kui neil ainult kaks klotsi alles oli..

..kuni enam ühtegi püsti ei jäänud.

Siis oli aeg sööma hakata. Eelroaks oli meil krevetisalat, mille kõrvale sõime saiakest. Põhiroaks mõtlesin tüüpilist taani toitu pakkuda: kartul, kaste, salat ning liha. Oeh, väga hästi maitses. Istusime seal lõpuks kõik, kõhud täis. Natuke pidasime pausi. Mõne aja pärast otsustasin neile ka mannavahtu serveerida. Kahjuks oli see seekord millegi pärast jube vedelaks jäänud. Eks ta rohkem supi moodi oli. Vähemalt maitse jäi samaks. 


Eelroog

Ondrej serveeris veini

Põhiroog

Christina & Nicoline


Õhtu jooksul mängisime veel veidi kaarte ning naersime kõhud kõveras. Lõpuks sai aga kell nii palju, et rahvas hakkas kodu poole liikuma. Pärast oli küll jube mõnus rahulik tunne sees, sest õhtu möödus suurepäraselt. Klassiõed kinkisid mulle endist suure foto, et ma neid ära ei unustaks. Mitte, et üldse selline võimalus eksisteeriks. Christina ning Stinna tulevad mulle suvel kuueks päevaks külla ka. Kahjuks Nicoline tulla ei saa. Lisaks sain neilt ümbriku, mille lubati mul aga alles Eestis olles lahti teha. Ka oma kontaktisikult Ibenilt sain kaardi. Seal kirjutas ta, et mu lahkumiskingitus ootab mind Eestis. Eks ma nüüd praen vaikselt uudishimus.

Üldse on mul tohutult hea meel, et nii fantastiliste inimestega tuttavaks sain!



No comments:

Post a Comment