Thursday, June 21, 2012

Kui vaid nädal on jäänud..

Mõtlesin, et peaksin midagi ikkagi üle pika aja kirjutama. Praegu on mul kolmas vaheajanädal, sest eksameid mina õnneks tegema ei pea. Kaks esimest nädalat käisin koolis veidi raamatukogus aitamas. Seda nimelt siis selle pärast, et olin koolilt oma Londoni reisi jaoks rahalist abi saanud ning nüüd läksin ja aitasin veidi neid. Ülesandeks oli mul raamatute sorteerimine, riiulissepanemine ning parandamine. Kuna teised õpilased tegid parasjagu eksameid, käidi seal pärast raamatuid tagastamas. Mõni päev vaatasime aga niisama lakke, lugesime raamatuid ning nautisime kakaod.

Vaikselt olen ka pakkimise peale mõelnud. Tegin siin üks päev niiöelda kohvriproovi ka ära. Ütleme nii, et mul on liiga palju riideid. Õnneks sain natuke asju Viviani ning Stigiga Eestisse saata. Sellegi poolest on mul asju nii palju, et pean vist ikkagi teise suure kohvri juurde ostma. Eks ma pean siis endale mõne tugeva noormege leidma, kes neid kohvreid pärast tassima hakkab. 

Järgmine neljapäev sõidame terve perega Tommerupi, kus neile head-aega ütlen. Tommerupis veedame öö YFU majas koos kõikide nende vahetusõpilastega, kes YESile tulevad. Järgmisel hommikul paneme oma kohvrid bussi peale ning hakkame Saksamaa poole sõitma. YES saab läbi kolmandal juulil, mil hakkame Eesti poole sõitma.

Praegu on mul aga tšehh Ondrej külas. Eile sai veidi Aarhusis koos tema ning Nickiga ringi vaadatud. Ilmad on jälle jube kuumaks läinud. Suutsin oma näolapi ära kõrvetada. Täna proovisime ka väljas olla, kuid palavus oli lihtsalt tappev. Homme (reedel) pean oma lahkumispeo. Korraldan kerge istumise, kuhu paar klassiõde ning vahetusõpilast tulevad. Eks sööme igasugu head-paremat ning kena ilma korral grillime lõkke kohal vahukomme. See sai ka lõpuks ära proovitud ning soe vahukomm küpsise vahel maitseb päris hästi. Eks ma proovin millalgi enne YESile sõitmist ka lahkumispeo kohta postituse ära teha. 

Praeguseks aga niipalju.


1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete