Friday, April 20, 2012

London 6. päev (viimane) + pildid

Ja tuligi viimane päev. Õnneks oli meil enne minekut veel natukene aega. Pärast hommikusööki pakkisime oma kohvrid ära ning läksime veel mõneks ajaks linna peale ringi vaatama. Mina läksin koos Mette, Stinna ning Simoniga kesklinna kanti, teised läksid tagasi Camden Market-isse. Me neljakesi suundusime sellisesse poodi nagu Primark. MA ARMASTAN SEDA POODI! Kõik oli lihtsalt nii odav! Ega seal kõndisid ringi ning ladusid järjest riideid oma käe peale. Lõpuks pidin kassasse maksma minema, sest meil ei olnud lihtsalt nii palju aega. Sain endale teksad, rannakleidi, pluusi, kampsuni... Vaatasime veel mõnes kohas ringi ning siis suundusime tagasi hotelli poole. 

Ja siis hakkaski pikk kodutee peale. Kõigepealt loksusime metrooga lennujaama, kus pidime veidi ootama, et saaksime oma kohvrid ära anda. Meie muusikaõpetaja Anne ei leidnud oma passi üles ning seetõttu pidi poole tee peal tagasi hotelli minema. Kokkuvõttes tuli välja, et see oli tal ikkagi kotis olemas. Kui me lõpuks piletid kätte saime, kohvri ära andsime, läksime ülejäänud pagasiga kontrollist läbi. Kui ooteruumi jõudsime, ostsime mõne tüdrukuga kakaod ning varsti läksimegi lennuki peale. Kahjuks istusid minu taga kaks väikelast, kellest üks pidevalt lõugas. Ei olnud just kõige meeldivam. 

Kui me Kopenhaageni lennujaama jõudsime, läksime Burger Kingi sööma. Seejärel istusime rongile ning sõitsime Aarhusi poole. Rongis mängisime kaarte ning rääkisime niisama juttu. Päris paljud läksid enne Aarhusit maha. Ma läksin aga lõpp-peatusesse. Vahetusema tuli mulle rongijaama juurde vastu. See oli suhteliselt armas temast. Kui ma rongijaamast välja öisesse õhku astusin, pidin ära külmuma. Kontrast Londoni ning Aarhusi vahel oli ikka tohutult suur. Õnneks väga kaua ei läinud, kui autosse istuda sain. Koduteel rääkisin, millega kõigega ma tegelenud olen. Kui koju jõudsin, langesin voodisse, sest olin surmväsinud.


Veel üleslaadimata pildid Londonist..




















Christina & Christina Street


Õpetajad Kenneth (ajalugu) ning Anne (muusika).



Meie tuba. Pildil Nanna.














No comments:

Post a Comment