Friday, April 20, 2012

London 5. päev

Täna läksime kõigepealt Tower Bridge-i juurde. Suhteliselt kahtlane oli sellises kohas ise olla, mida varem filmis näinud olen. Nimelt tuli mul meelde üks stseen filmist The Mummy Returns. Sild ise oli aga tõesti väga võimas. 



Tower Bridge




Taustal on veidi White Tower-it näha (kindlus).


Järgmine peatuskoht oligi White Tower. See oli muuseum. Põhiliseks vaatamisväärsuseks oli hoovi keskel asuv kindlus. Natuke aega vaatasime ise ringi, siis läksime osade tüdrukutega sissepääsu juurde kogunema, sest teatud kellaaegadel hakkas seal giid tuuri tegema. Meie saime endale väga mõnusa giidi. Rääkis valju  ja selge häälega ning tegi lisaks veel nalja. Eriti tore oli see, et ta oskas igasuguseid huvitavaid lugusid juurde rääkida, et puhtalt ajalugu kuulates igav ei hakkaks. Liikusimegi siis selle tohutu massiga mööda muuseumi ringi. Lisaks käisime pärast ise ühes majas, kus oli igasuguseid kuningliku pere juveele näha. Kahjuks mul pilte sealt ei ole, sest olin piltide tegemisest tohutult väsinud selleks ajaks. 

Pärast muuseumi sõitsime Camden Market-isse. Põhimõtteliselt oli seal igasuguseid pisikesi poode. Mingi hetk sattusin ma ühte suveniiripoodi. Vaatasin seal parasjagu asju, kui järsku kuulsin, et keegi räägib jube tuttavat keelt. Hakkasin siis mõtlema, et inglise keel see ei ole, taani keel ka mitte. Ja siis lõi pirn põlema, et ma kuulsin eesti keelt. Kaks naist rääkisid parasjagu nendest sõrmustest, mis vastavalt tujule värvi muudavad. Ma olin hämmingus, et eestlasi kohtasin. Mõtlesin isegi, et lähen rääkima nendega, sest pole nii kaua juba eesti keelt rääkinud, kuid lõpuks mõtlesin ümber, sest ega mul ei oleks nendega väga millestki rääkida. Igatahes oli päev kordaläinud.

Õhtul läksime terve klassiga taaskord Dollar Grills-i õhtustama. Võtsime terve neljandiku vist enda alla ära. Igatahes oli õhtu põnev. Meie ajalooõpetaja suutis päris palju jooke endal kõrist alla kallata. Kui alguses mõtlesime, et läheme pärast söömist karaoket laulma, siis kahjuks langes see mõte lõpuks ära. 


Dollar Grills (pilt Google-st)




No comments:

Post a Comment