Monday, April 23, 2012

Jeppe's b-day

Neljandal aprillil oli niisiis mu vahetusisal ümmargune juubel. Olime parasjagu suvemajas sellel ajal, sest meil oli lihavõttevaheaeg. Sellel puhul sõitsid kõik vanavanemad ka meie juurde. Õhtul otsustasime restorani minna. Vahetusema oli kenasti kohad ära broneerinud. Kokku oli meid kümme. Selle summa kuulmine võttis küll suu lahti. Nimelt olevat see kokku kuskil 2000 DKK-d maksma läinud. Einoh, söök oli vähemalt vastav. 

Kõigepealt sõime külma eerooga. Ega ma ei teagi täpselt, mis see oli. Mingi kala igatahes. Kõrval oli tohutult palju salatit. See läks kiirelt alla. Järgmiseks oli põhiroog: praad. Kõrvale võisime veel igasugust tüüpi salateid ning suupisteid valida. Selleks läksime lihtsalt salatiletti. Ma olin vaevalt praega lõpetanud, kui ma tundsin, et kõht hakkab täis saama ning ega väga palju enam süüa ei jõua. Mul oli vaja aga salatikausike enne tühjaks süüa. Lõpuks serveeriti meile ka magustoit. Selleks oli šokolaadikook ning jäätis. Ega sellisele desserdile ei saanud nii lihtsalt ära öelda. 

Ühesõnaga oli päris vägev söögielamus. Pärast pidime mõnda aega niisama istuma, et toidul veidi seedida lasta. 

Esimene käik.

Magustoit.

Petra & mina. Lollitasime veidi. Millegipärast on ta mu prillid endale ette sebinud.



No comments:

Post a Comment