Tuesday, April 10, 2012

Christina juures

Niisiis, olen lõpuks tagasi kodus Odderis. Londoni reis oli fantastiline, kuid sellest kirjutan hiljem. Avastasin, et mul on mõningaid pilte arvutis, mida veel üles ei ole laadinud. Nimelt sai Christina juures enne Londonisse minekut käidud. Tegime jälle uhke õhtusöögi ning pärast seda maandusime teleka ees, et kohalikku X-factorit vaadata. Vahepeal õppisime veidikene eesti keelt ka. Selline plaan on, et tema ning paar teist klassiõde tulevad suvel mulle Eestisse külla. Mõned põhilaused on Christinal juba selged: Ma ei räägi eesti keelt/ Ma tulen Taanist. Väga armas on kuulata ta taanikeelset aktsenti. 

Üks kohtunikest.


Omn omn omn..

Christina kargas püsti ning hakkas tantsima. 

Pärast X-factorit vaatasime veel filmi He's Not That Into You. Pärast seda läksime magama. Ma nimelt jäin siis Christina poole ööseks. Järgmisel hommikul läksin mõneks ajaks koju, sest Christinal oli kitarrikontsert või midagi, mille jaoks ta eelnevalt veel harjutama pidi. Kuskil kella kuueks liikusime Stinnaga jälle Christina poole. Mõte oli pärast õhtusööki linna minna. Enne veel nautisime aga magustoitu, milleks oli banaanid ning maasikad sulatatud šokolaadiga. Oli hea, oli..

Vesistage suud nüüd! 

Stinna & Christina


Christina






Pärast sõitsimegi bussiga linna, saime teiste piigadega kokku, istusime ühes baaris, rääkisime juttu ning kuulasime live-bändi, kus üks nende kunagistest klassikaaslastest solist oli. Mingi hetk läksin bussiga koju, kus väsimusest voodisse magama laskusin. 





No comments:

Post a Comment