Sunday, February 19, 2012

Tere kevad!

Olen kõiki päris kaua juba teadmatuses hoidnud. Viimased nädal aega viibisin jälle suvemajakeses. Seetõttu pole ka siia midagi kirjutada saanud. Suvemajja sõitsime seetõttu, et praegu on talvevaheaeg. Ehk siis saime nädalakese jälle puhata. Homme peab aga taas kooli minema. 

Suvemajakeses möödus aeg mõnusalt. Ega me suurt midagi seal ei teinud. Kolm korda sai jälle ujumas käidud. Ühel korral kuulsin riietusruumis kuidagi väga tuttavat keelt. Tuli välja, et seal olid mõned soomlased. Väga kodune tunne oli. Sain ka siinse jääjoogi ära proovida. Kuidagi väga magus oli. Muidu sama. Ujulas moodustus meil väike rutiin. Kõigepealt läksime kuuma basseini. Mõne aja pärast, kui piisavalt olime niiöelda julgust kogunud, otsustasime külma basseini minna. Idee poolest pole see küll külm, lihtsalt neist kõige külmem. Enne kastsime end aga veidi soojema veega ühes teises basseinis üle ning siis läksimegi põhibasseini. Seal suures basseinis oli igasuguseid madratseid ning muid ehitisi, mille peal turnida sai. Eks me veetsimegi seal päris mõnusalt aega. Kui keegi niiöelda külma eest mõne asja peale ronis, siis oli põhisiht ta sealt pealt külma vette kukutada. Pärast külma vett sinna kuuma vette minemine oli minu jaoks piinarikas. Reaalselt selline tunne, et oled keeva vee sees. 

Vahepeal käisime vahetusisa vanematel külas. Õhtusöögilauas tulid vahetusõpilased teemaks ning mulle öeldi, et ma pean end väga hästi üleval. Success! Öeldi siis mu vahetusõele ka, et ta end kenasti Mehhikos üleval peaks. Suure osa ajast veetsime aga kodus raamatuid lugedes. Suhteliselt koomiline pilt oli, kui elutuppa läksin ning seal olid kõik diivanid ning tugitoolid lugevate inimeste poolt ära hõivatud. Eks ma otsisin endale ka mingi kohakese ning hakkasin lugema. Ainuke, kes vist ei lugenud, oli mu vahetusisa. 

Lumi tuli vahepeal maha, natuke aega oli, kuid nüüdseks on see jälle ära sulanud. Kui täna koeraga jalutamas käisin, siis oli küll selline jube mõnus kevadine ilm. Eks ma siis loodangi, et kevad jõuab vaikselt kätte ning vahepeal ei tule mingit lumelahmakat maha. 

Päikest!


4 comments:

  1. "Õhtusöögilauas tulid vahetusõpilased teemaks ning mulle öeldi, et ma pean end väga hästi üleval. Success!"
    Kheeeheeeheee :D

    Ja mis kevad? Siin tuleb veel raudselt korraks -15 kuni -20 kraadi ära.

    Aga edu sulle sinna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nonoh, sa peaks küll teadma, milline kukupai ma olen. :D

      Ning las ma unistan! Ega kui see lumi siin nii väga enne tulla ei tahtnud, loodetavasti ei tule nüüd ka.

      Delete
  2. Siin Horsensis on täitsa kevadine juba :) vaevalt, et enam lund maha tuleb.

    ReplyDelete
  3. Täna tuli meil uudis, et pool lund on veel maha tulemata. Nii palju siis sellest, et talverehve ei pea järgmisest nädalast all olema. :D
    Pesukott jääb veel kevadet ootama.

    ReplyDelete