Tuesday, January 10, 2012

Vabadus

Okei, päris vabadust mul ei ole, kuid midagi sinnapoole praegu kisub. Nimelt teevad kõik mu klassikaaslased mingit suuremat sorti tööd, mis meenutab mulle veidi eesti mõttes uurimistööd (kuigi siinne  ei ole päris nii mahukas), ning kuna mina ei pea seda tegema, tuleb mul päris palju koolivabu päevi. Näiteks ei pea ma selle nädala kolmapäeval kooli minema. Järgmine nädal on tervelt neli päeva vabad. Ainult reedel pean kooli minema. Selline tunne nagu oleks varajane vaheaeg. Kahe nädala pärast läheme muusikaklassidega kolmepäevasele ekskursioonile ka. Niiet mõnda aega saan veidi vabamalt asju võtta.

Veebruari esimesel nädalavahetusel lähen Fynile, kus toimub vabatahtlik kahepäevane YFU üritus. Reede saabuvad sinna uued vahetusõpilased, kes oma vahetusaastat sellel aastal alles alustavad. Meie, vanad vahetusõpilased, läheme sinna laupäeva hommikul. Põhimõtteliselt ei valmistata meile mingit programmi ette, vaid võime lihtsalt lõbusalt aega veeta ning juttu ajada. Pühapäeva lõunaks peame aga juba kodu poole sõitma. 

11. veebruaril algab talvevaheaeg, mis kestab nädalakese. Ehk siis läheme tagasi kooli 20. kuupäeval.

Ning ma sain lõpuks oma sõidukaardi ka kätte, mida ma olen üritanud viimase kuu aja jooksul endale teha. Pidin neli korda internetis sellega jamama enne, kui lõpuks asja tehtud sain. Ei mina tea, miks see süsteem siin nii keeruliseks tehtud on. Kui lõpuks andmed ära saadetud sain, pidin kusagil kolm ja pool nädalat seda kaarti veel ootama.
 

Pilt Google-st. Siin pole ikka veel mingit lund maas..

 

No comments:

Post a Comment