Sunday, January 29, 2012

Õhtu võrkpallikaaslastega

Eelmise nädala reedel läksime väikese kambaga ühe trennikaaslase koju, et seal väike istumine korraldada. Kuna keegi ei mõelnud ise suuremat kokkamist korraldada, mõtlesid nad, et võiksid Kvicklyst valmistoidu tellida. See on enam-vähem sama põhimõttega, mis Selveri köök Eestis. Siinsed hinnad on aga ülemõistuse kallid. Portsjonid olid kuskil saja-kahesaja taani krooni vahel. Ma pidin imestusest halliks minema, kui teada sain. Ütlesin siis, et minul sellist summat küll välja käia ei ole ning ütlesin, et söön kodus ning liitun nendega hiljem. Kokkuvõttes helistati mulle toimumispäeval, et ma saan ikkagi seal süüa. Nimelt sai kõige vähem kümnele inimesele selle toidu tellida ning nad otsustasid minu summa omavahel ära jaotada. Eks ma siis läksin ka niiöelda õigeks ajaks. 

Selle trennikaaslase maja oli ikka väga vägev. Seal oli vähemalt kolm korrus, kui mitte rohkem, ning elutuba oli niiöelda poolkorruse peal. Tohutult hea nägi välja. Kõige rohkem meeldisid mulle aga sealsed kassid. Üht neist käisin seal päris mitu korda kratsimas. Ma kahjuks ei mäleta, mis ta nimi on. Igatahes oli see selline mõnus suur kiisu. Kui me elutoas istusime, otsustasid teised endale kerge kokteili teha. Ma ei tea, mis seal kõik sees oli, aga igatahes põhikomponent oli kurk.

Mingi aeg läksimegi siis kööki ning hakkasime sööma. Kui ma sealset toitu nägin, siis mõtlesin, et kas see tõesti maksis nii palju. Nimelt sõime võileibu. Katteks oli seal erinevaid vorste, juustu ning vist midagi veel. Kuid mitte väga palju. Lisaks sõime veel mingit salatit. See ei olnud eesti mõistes midagi kartulisalati moodi, vaid pigem selline tervislik salat mingite teraviljagraanulitega. Täpsemat definitsiooni ei oska küll pakkuda. Algselt mõtlesin üldse, et see on eelroog. Õnneks pärast sai mõnusat koogikest, mis ka mulle maitses. Ainult rosinad pidin seal välja koukima. 

Õhtupoole mängisime veel veidi lauajalgpalli ning piljardit. Lauajalgpallis ei saanud keegi ühele võistkonnale vastu. Nad võitsid kolm korda. Piljardis läks mul ka üsna nigelalt. Idee poolest küll ühe mängu võitsin, kuid see oli vaid selle pärast, et vastane liiga vara musta palli sisse lõi. See mäng kestis heal juhul paar minutit. Teise mängu kaotasin, sest lõin ise musta palli liiga vara sisse, kuid vähemalt jätkus mängurõõmu kauemaks. Ega ma olen oma piljardimänguoskustel veidi rooste lasknud minna. Pärast seda mängu pidin ma koju minema.



Jäi veidi halva kvaliteediga, aga see on see kurgikokteil.

Pööraks tähelepanu kõikidele pudelitele, mis seal ära prooviti.

Võitmatud võidurõõmus.


Kurrnjäu..




No comments:

Post a Comment