Thursday, January 19, 2012

Kino, mess, kirik

17. jaanuar 2012, teisipäev - kino

Jõudsin ka mina lõpuks kinno. Läksime mu juuniorkontaktisikuga Sherlock Holmes'i teist filmi vaatama. Kuna Taanis saab vahetusõpilane ning tema kontaktisik YFU poolt mingi summa niiöelda kulutamiseks, siis ma ei tea, palju see pilet maksis, kuid kusagil justkui nägin, et tavaline pilet on 75 DKK-d. Kino on iseenesest üsna samasugune. Ainult sealne istmete süsteem tundus kahtlane. Nimelt on esimene koht rea keskel, sellest vasakul pool koht number kaks ning paremal pool kolm. Number kahe teisel pool oli neli ja nii edasi. Saal, kus me olime, oli ka iseenesest päris hiiglaslik.


18. jaanuar 2012, kolmapäev - mess

Eile toimus Skandeborgis mess umbes 13-17-aastastele noortele. Seal olid kohal igasugused koolid, huviringid, asutused. Ka YFU ajas end kohale. Mu seniorkontaktisik saatis mulle meili, et ma ka nendega kampa lööks. Et äkki tahab keegi midagi minu käest ka küsida. Eks ma siis läksingi kohale. Üritus toimus kaks tundi. YFU-inimesi oli kokku kuus. Lisaks minule ning mu kontaktisikule olid seal kolm neidu, kes olid USA-s käinud ning üks neid, kes käis prantsusekeelses Belgias. Meie juures käis päris palju inimesi. Minu käest aga väga palju teada ei tahetud. Vahepeal ainult mõni küsis, et kui kaua ma siin olnud olen, kas ma õppisin enne vahetusaastat taani keelt ning miks ma Taani tulin. Vähemalt sain seal veidi kummikomme ning viinamarju süüa. Veidi käis see närvidele, et mul oli mõttes pidevalt väike viisijupike: "... sest et olen tiigrikutsu ja ma ei karda kedagi..". Sellega tuleb meelde, kui ühel korral trennis kummitas mind terve aja üks teine eestikeelne laul: "..miniseelik, mini-miniseelik, see ülemeelik tänapäeva mood..". Annoying. Vähemalt sain selle ajal veidi vabatahtlikega juttu rääkida.


19. jaanuar 2012, neljapäev - kirik

Sattusin veelkord kirikusse. Seekord oli kogemus aga hoopis teine. Nimelt näidati umbes tunni aja jooksul meile kolme muusikavideot. Kirikus oli päris mitu prožektorit, mis ruumis ringi virvendasid. Seal oli isegi üks tossumasin. Vahepeal rääkis kirikuõpetaja vahele ning üks teine mees laulis meile. Tegelikult oli see rohkem räppimine. Esimene muusikavideo oli REM'i Everybody Hurts. Teine oli Eminemi Cleanin' Out My Closet. Kui kirikuõpetaja sellest veidi enne näitamist rääkis, kuulsin ma, et ta räägib M&M-ist. Päris segaduses olin. Pärast muidugi sain järjele tagasi.  Kolmas video oli taani esitajate poolt, keda ma ei tunne. Kuid kirik jääb kirikuks. Lõpus lugesid nad ikkagi palvekest ka. 



No comments:

Post a Comment