Friday, December 9, 2011

Pakkeleg

Pakkeleg tähendab tõlkes pakimängu. Nimelt on see üks tüüpiline mäng, mida Taanis jõulude ajal mängitakse. Eelmise nädala reedel käisin meie klassi julefrokost-il, mis otsetõlkes tähendab jõululõunat, kuid üldisemas mõttes tähendab lihtsalt väikest kokkutulekut ning suurt söömist jõulude puhul. Seal mängisime ka pakkeleg-i. Pidime kõik kaks väikest pakikest kaasa tooma. Kingitused ei pea absoluutselt uhked olema. Näiteks võib selles mängus vabalt ka tualettpaberi rulli kingitusena kasutada. Point on selles, et kingitused pannakse laua keskele ning inimesed istuvad nende ümber. Pannakse mingi teatud aeg jooksma ning siis hakatakse ringis täringuid veeretama. See toimub ükshaaval. Kui sa veeretad kuue, siis saad endale paki laua keskelt valida. Kui kõik pakid on otsas, hakatakse pakke teistelt mängijatelt võtma. Kui aeg läbi saab, saad kõik kingid, mille mängu jooksul kogusid, endale. See oli mul esimene kord ning ilmselgelt pean ma veel harjutama, sest ma sain endale Disney printsessikleepsud, mille ma ka kokkuvõttes Nicoline'le andsin, sest tal olevat mingi väike sugulane, kellele need pidavat eriti meeldima. Mina ei oleks nendega niikuinii midagi tarka teinud.


Osad kingitused.

Vahepeal sõime.. palju.

Ja hakkaski mäng peale. Alguses oli okei...

...vahepeal läks päris hästi..

...kuid lõpuks vajus ära. (Glædelig jul - rõõmsaid jõule.)

Minu lõpptulemus.

Christina lõpptulemus. (:D) Šokolaadi oleks küll tahtnud.

Mis mind kõige rohkem köitis. (Jah, Rain, mina panin selle kokku. ;) )

Kui olin hostvanematele rääkinud, kuidas mul läks, võttis hostisa need sahtlist välja ning ütles, et ma järgmine kord neid kasutaksin.


Vähemalt üks selline lahing tuleb veel oma pere ringis jõulude ajal maha pidada.



3 comments:

  1. see kuupäevadega küünal on hullult lahe :D Muidu väga 5+ blogi, väga mõnus on lugeda ning pildid on ka super kenad!
    Muidu kuidas keelega on? Kas sa saad juba kõigest enam-vähem aru mis koolis tundides või niisama sõprade ringis räägitakse?
    Ja kas sa arvad, et peale aastat Taanis on sul soov sinna peale kooli lõpetamist ülikooli minna või seda on veel vara öelds?

    ReplyDelete
  2. Eks keelega läheb aina paremaks. Koolitundides veel piisavalt palju ei keskendu, et aru saada. Nimelt see mõtlemine väsitab ikka tohutult ära. Aga selliseid lihtsamaid korraldusi mõistan küll. Sõprade ringis proovin aga ainult taani keeles rääkida. Eks vahepeal on sellised olukorrad, kus asi väga segaseks kipub, kuid proovime alati eelkõige asja taani keeles ära ajada.

    Ega päris kindlalt veel jah ei tea, kuhu ma ülikooli lähen, kuid praegu kipun arvama, et Taani ma ülikooli ei tule. Praeguste plaanide järgi kavatsen veidi maailmas ringi vaadata, kui gümnaasiumi ära lõpetan. :)

    ReplyDelete