Thursday, November 10, 2011

Update

Uskumatu, kuidas üks raamat võib sind endasse süüa. Tegelikult, päris mitu raamatut. Nimelt olen viimase kolme päeva jooksul veel kaks raamatut läbi lugenud. Koos nendega sai terve saaga ära loetud. Ning üllatavalt mugav on inglise keeles lugeda. Vahepeal tundus, justkui loeks eesti keeles. Ühel päeval oli mul raamat koolis kaasas. Kui ma olin klassikaaslastega pikema taanikeelse vestluse maha pidanud ning üritasin raamatule keskenduda, sain küll üllatuse osaliseks, kui see veidi raskendatud oli. Nimelt hakkasid taanikeelsed sõnad peas keerlema. Samas oli see hea uudis. Nimelt tundub, et taani keelele ümberlülitumine läheb lihtsamaks. 

Tegimegi väikese diili, et koolis räägin kolmanda tunni algusest kuni neljanda tunni lõpuni ainult taani keeles. Nende kahe tunni vahele jääb kõige pikem - pooletunnine - paus. Siiamaani on see plaan edukalt läinud. Päris taanikeelne kõik ei ole, sest mingid sõnad vajavad ikkagi tõlkimist, kuid imestan, kui pikki vestluseid suudan nendega maha pidada. See pakkus veidi nalja, kui klassikaaslaste Stinna ning Sebastian L-ga üks päev pärast kooli kodu poole liikusime ning meie taanikeelne vestlus toimus popcorni teemal. Lisaks, kuna ma olen harjunud, et kõik inimesed mu ümber räägivad taani keelt, on vahepeal Christina pool peatuva saksa vahetusõpilase Mariaga kahtlane rääkida, kui ma ei saa temaga taani keelt kasutada. 

Eile, kolmapäeval, oli tohutult tore päev. Nimelt toimus meie ning mõnes teises koolis mingi järjekordne üritus ning meile anti vaba päev. Ehk siis ma ei pidanud oma jalga kordagi päeva jooksul kooli tõstma. Hommikul ajas vahetusema mind ikka varem üles, kuna ta unustas ära, et ma ei pea tegelikult varem tõusma. Mul polnud sest midagi, saingi kõhu täis süüa ning tagasi magama minna. Pidin oma kontaktisiku Ibeniga kokku saama, kuid kui juba välisriideid selga panin, sain talt sõnumi, et ta on haigeks jäänud ning me peame oma kohtumise edasi lükkama. Kuna mul oli mõttes pärast Ibeniga kohtumist Aarhusis ka Adamiga kokku saada, siis pidin selle ka tühistama, sest ma ei liikunudki Aarhusisse. Kahju oli muidugi, kuid eks peab mõne teise korra kokku leppima. 

Sel laupäeval läheme tüdrukutega jälle Christina poole. Nimelt mõtlesime filmiõhtu korraldada. Tuli mõttesse neile ka mannavahtu teha. Õnneks on mul seekord mannat küllaga ning ei pea selle otsingutele suunduma. Eks näis, mis nemad sellest arvavad. Vahetuspere reaktsiooni järgi ei julge väga midagi oodata. Tähendab, mitte, et neile see absoluutselt ei maitsenud, kuid lemmikute hulka ta neil ka ei läinud. Aga eks näis, mis mu klassiõed sellest arvavad. 

See ka veel, et täna ütles meie muusikaõpetaja, et meist oldi Odderi raamatukogu kodulehel kirjutatud. Nimelt kui käisime seal Spil Dansk Dag ajal, oldi meist pilte tehtud ning siis sinna üles pandud. Kui mahti sain, läksin ka ise järele uurima. Ning seal ta oligi: pildid meist ning väikene tutvustus, kes me oleme, millega ning mille puhul me esinesime.


No comments:

Post a Comment