Sunday, November 13, 2011

Nädalalõpp

Reede, 11. november 2011

Sai siis esimest korda lõpuks korralikul koolipeol ära käidud. Mõned tüdrukud läksid Stinna juurde, et end valmis sättida, kuid mina ei saanud kahjuks minna. Nimelt oli neljapäeval mingi tähtpäev Taanis olnud ning reedel tulid vanavanemad meie poole, et seda tähistada. Leppisin siis teistega kokku, et me kohtume rongijaamas. Mõtlesin, et peo jaoks võib veidi kõrgema kontsaga saapad jalga panna. Rattaga oli nendega muidugi väga ebamugav sõita. Alguses mõtlesin jala minna, kuid kokkuvõttes olin nii hiljaks jäämas, et mõtlesin ümber. 

Kui koolimajja jõudsime, tuli välja, et mul oli mu õpilaskaarti vaja, et sisse saada. Ukse peal olid nimelt turvamehed, kes eeldatavasti siis päris igaüht sisse ei laseks. Minul oli õpilaskaart muidugi koju jäänud. Õnneks smuugeldasid klassiõed mu turvaliselt sisse. Peole saamiseks pidi veel 50 DKK-d maksma. Selle eest sai templi käe peale, kus oli kooli nimi, aadress ning vist isegi telefoninumber. Kuigi me jõudsime sinna kuskil tund aega pärast algusaega, oli tantsuplats suhteliselt inimtühi. Läksime siis teise ruumi, et tüdrukud saaksid endale õlle osta. Ikka päris imelik on küll, et koolipidudel mitu letti on, kus kraanist õlle topsidesse lastakse. 

Kui joogid olid käes, istusime maha ning ajasime veidi juttu. Vahepeal sai tantsupõrandat ka vallutatud. Üldiselt mööduski õhtu päris palju tantsuplatsil möllates. Siis veidi kahetsesin, et olin kõrge kontsaga saapad jalga pannud, sest lõpuks päkad tulitasid. Ega muidu hakkas ka päris palav. Siis tuli välja minna ning veidi värsket õhtu hingata. Samas, ega see väga värske ei olnudki, sest väga paljud suitsetasid. 

Olime siis järjekordselt saksa vahetusõpilase Mariaga välja läinud, kui meie juurde tuli üks tüüp. Tal olid lillad sukkpüksid jalas ning hallikas pintsak seljas. Tal olid päris pikad juuksed ning muidugi suits suus. Ta ujus kuidagi jube sujuvalt sinna meie juurde ning hakkas juttu rääkima. Tuli välja, et ta on selline hipilik inimene, kellele meeldib tohutult palju suitsetada. Kui me seal väljas olime ning rääkisime, tulid sinna mõned tema klassivennad. Vahepeal moodustasime lausa seitsme-kaheksaliikmelise grupi. Kuna väljas oli päris külm, siis otsustasime Mariaga mõne aja pärast sisse tagasi minna. Nendega kohtusime aga veel teinegi kord väljas. 

Ega õhtu jooksul midagi väga ekstreemset ei toimunud. Vahepeal pidin lihtsalt Christinat tantsuplatsilt poiste küüsist päästma. Tuli välja, et meie turvamehed ei olnudki nii tasemel ning sinna peole oli ka keegi väljastpoolt meie kooli sattunud.


Laupäev, 12.november 2011

Olime tüdrukutega eelmisel nädalal kokku leppinud, et võiksime ühel õhtul kokku saada ning väikese filmiõhtu korraldada. Laupäeval läksimegi siis Christina poole. Olime viiekesi - mina, Christina, Maria, Stinna ning Nicoline. Stinnaga kohtusime rongi peal, kui sinnapoole sõitsime. 

Enne filmi vaatamist sõime õhtusööki. See oli meil kolmekäiguline. Kõigepealt oli niiöelda külm roog. Nimelt sõime mingit kalarooga koos saiakesega. See oli päris hea saiakate. Teiseks käiguks oli kartulid koos pardiliha ning punase hapukapsaga. See on taanlaste traditsiooniline jõuluroog. Sellist hapukapsast, nagu me Eestis sööme, pole ma siin veel kohanud. Kartuleid on neil kahte erinevat tüüpi - tavalised ning pruunid. Pruuni värvuse annab neile suhkur. Ehk siis maitsevad nad ka veidi magusamalt. 

Otsustasin ka klassiõdedele mannavahtu teha. Nad olid selle pärast suhteliselt ärevil. Kui kööki seda tegema läksin, siis tulid kõik ümber ning vaatasid, kuidas ma seal askeldan. Iseenesest läks selle tegemine suhteliselt kiiresti, kuid lasime tal veidi külmkapis seista, et ta oma õige kuju saaks. Kui siis sööma hakkasime, vaatasid nad mind veidi skeptiliselt, kui ma mannavahule piima peale kallasin. Kokkuvõttes Stinnale ning Mariale see maitses, Christinale kohe üldse ei maitsenud ning Nicoline lemmik see ka ei olnud, kuid samas polnud tal selle vastu midagi. Isegi päris hästi. 

Film, mida vaatasime, oli Eclipse. Ma olin seda enne näinud, kuid sellest oli omajagu aega möödas. Mõned tüdrukud polnud seda aga varem näinud. Film iseenesest mulle ei meeldi, kuid päris mõnus oli vahepeal tüdrukutega seda kommenteerida. Varsti pidin mina aga rongi peale minema, sest järgmisel päeval oli vaja vara tõusta, et võrkpalli võistlustele minna.


Pühapäev, 13. november 2011

Ärkasingi siis kell seitse hommikul. Terve maja oli vaikne ning mõnus oli omaette askeldada. Panin asjad kokku ning jalutasin rongijaama, kus kaks trennikaaslast mind auto peale korjasid. Siis sõitsime Aarhusi poole, kus võistlused pidid toimuma. 

Kui kohale jõudsime, sõime kõik koos kõigepealt hommikust. Tähendab, mina lihtsalt istusin seal, sest olin hommikul juba söönud. Tuli välja, et täna on kohal viis võistkonda, ehk siis me pidime neli korda mängima. Ma olin rivist ikka väga väljas. Eks see oli vast vähese magamise pärast, kuid viimasel ajal on tervis ka veidi jamanud. Õnneks vahepeal hakkasin päris hästi mängima, kuid lõpupoole vajusin jälle ära. Kokkuvõttes otsustasin ma viimase mängu ajal üldse punkte panema minna. Nimelt oli meil üle kuue mängija kohal, niiet keegi pidi nii või naa väljas olema. Jube mõnus oli seal pingikese peal end sirutada samal ajal, kui teised tõmblesid. 

Kokkuvõttes ei võitnud me mitte ühtegi mängu. Samas, kui meie võistkonda vaadata, siis olime seal teistest veidi vanemad ka. Ilmselgelt mitte mina, kuid üldiselt. Minu võistkonnakaaslased on kuskil neljakümnendates ning paaril mehel on ikka päris mõnus õllekõhuke ees. Teistes võistkondades olid inimesed kuskil kahekümnendates-kolmekümnendates. 

Siiski päris ilma võiduta ma koju ei läinud. Ühel võistkonnal oli ainult viis mängijat, niiet kahel korral käisin nende võistkonnas mängimas. Nimelt pidi igas võistkonnas vähemalt kaks naismängijat olema, kuid neil oli ainult üks. Ühe mängu võitsin nende võistkonnas mängides.

Praegu istun aga kodus ning joon juba kolmandat tassi teed, sest külmetus tundub aina tugevamaks kiskuvat...


Pilte laupäevasest filmiõhtust:

Kõigepealt tuleb toiduained võtta...

 ...siis õiged kogused mõõta...

...vahepeal teistele seletada..

...ning siis kõik kokku segada.

Esimene käik.

 Teine käik.





No comments:

Post a Comment