Tuesday, November 22, 2011

Kiire ülevaade

Viimasel ajal pole midagi väga põrutavat juhtunud, kuid mõtlesin, et annan teada, et ma ikka veel elus olen. Tervisega on sutsu paremaks läinud. Kahjuks köhin ikka veel. Vahetusvanemad arvasid, et peaksin millalgi igaks juhuks arsti juurde minema, sest vaikselt hakkab haigestumisest juba kaks nädalat täis saama. Hostema veel ütles, et mu arst pidavalt hea välimusega olema. Minu küsimuse peale, kui vana ta on, sain vastuseks, et neljakümnendates, ehk siis liiga vana. Nali naljaks, aga igatahes peaks ta millalgi üle vaatama küll. See pidev köhimine väsitab ära. Mõni hetk tagasi tõi vahetusisa mulle kummeliteed mee ning värske sidrunimahlaga. Ütleme nii, et kummeli sisalduse tunneb ainult lõhna järgi ära. Mett pole üldse tunda. Ehk siis, eks ma mingit sooja sidrunimahla joon praegu. But a girl's gotta do what a girl's gotta do..

Täna pidime inglise keele tunni raames Aarhusisse üht etendust vaatama minema. Etenduse pealkirjaks oli "The Great Gatsby". Olime sellest inglise keele tunnis rääkinud. Täna hommikul laadisimegi end kahe tellitud bussi peale, et Aarhusi poole sõita. Sõit kestis kuskil kolmveerand tundi, veidi rohkem. Kui aga sinna jõudsime, tuli välja, et etendus oli tehnilise rikke pärast tühistatud. Vähemalt nägin kaht teist vahetusõpilast, kes sealses koolis käivad, kus meie etendus pidi toimuma. Üks oli Davi Brasiiliast ning teine Rezija Lätist (YFU kaudu). Kui olime uudise tühistamise kohta kätte saanud, läksime mõne tüdrukuga ühte kohvikusse veidikeseks istuma. Pärast seda sõitsime tagasi Odderisse. Pidime päris kaua järgmist tundi ootama. Nimelt oli algne plaan, et kui etendus lõpeb, jõuame kenasti koolimajja tunni algusajaks tagasi, kuid nüüd oli meil kolm tundi vaja kuidagi muudmoodi ära sisustada. Õnneks läks aeg suhteliselt kiiresti.

Ainult mõni päev veel ning siis läheme Kopenhaagenisse. Praegu valdab mind kirjeldamatu ärevustunne. Vähemalt nüüd saab rahulikult õiget aega oodata, sest rongipiletid on lõpuks olemas. Saan viimaks rongisõidu ka ära proovitud, sest siiamaani olen ma ainult bussiga Kopenhaagenisse ning tagasi sõitnud. Nädalavahetusest luban palju pilte teha. Viimasel ajal on see pildistamine kuidagi vähemaks jäänud. Aga et mu blogi liiga pildivaeseks ei jääks, lisan siia ühe mõnusa vana pildi. 

Pilt päris teemaväline ei ole, sest selle meistriteose loojaks on mu taanlasest sõber Stig.


 

No comments:

Post a Comment