Monday, November 7, 2011

100 päeva

Nüüd on mu Eestist lahkumisest sada päeva möödas. Aeg on ikka tõesti kiiresti läinud. Asjad siin lähevad iga päevaga paremaks. Osad klassiõed on tohutult headeks sõbrannadeks osutunud. Kui reedel Stinna, Nicoline' Christina ning Mariaga väljas käisin, siis tuli see ka jutuks, et mul on kuskil kaheksa kuud siin jäänud. Nii armas oli, kui ühel hetkel Christina ütles, et me sellest ei räägiks, sest see muudab ta kurvaks. Stinna tõi välja, et kui me oleme selle pooleteist kuu jooksul nii lähedasteks muutunud, siis mis veel kaheksa kuu jooksul saab. Ma olen kindel, et see aeg on täis väga huvitavaid seike. Pidasime vaikselt juba plaani, et nad tulevad mulle suvel Eestisse mõneks ajaks külla. Õnneks praegu saame veel sellele mõtlemata oma aega mõnusalt siin veeta.

Olen enda jaoks siin raamatukogu avastanud. Ostsin endale ühel päeval ühe taanikeelse raamatu. Kuna see ei ole lasteraamat, siis ei ole ka selle lugemine kõige lihtsam. Kui ma siis omaette seda teksti veidi tõlkisin, tuli jube tahtmine lihtsalt lugeda. Eks ma siis läksingi raamatukokku, hakkasin liikmeks ning seejärel suundusin raamaturiiuleid lappama. Leidsin inglisekeelsed raamatud kiiresti üles. Üks raamatu tundus huvitav, niisiis laenutasingi selle. Alguses olin skeptiline, sest see oli inglisekeelne raamat. Üldiselt meeldib mulle raamatuid ikkagi eesti keeles lugeda. Kuid kui lugemiseks läks, ei suutnud raamatut käest panna. Sai kolme päeva jooksul loetud. Avastasin, et inglise keeles lugemine läheb nüüd täielikult ilma probleemideta. Üks igati meeldiv üllatus. Eks mu inglise keel on siinolekuga veel edasi arenenud. Õnneks on sellel raamatul veel kaks osa, niiet lugemisrõõmu jätkub. Jäin raamatust kergelt sõltuvaks ning ei suuda oodata, millal kool lõpuks läbi saab ning saan raamatukokku teise raamatu järele minna. Kui kedagi huvitab, siis raamatu pealkiri on Poison Study ning see on kirjutatud Maria V. Snyderi poolt.

Neljapäeval lähen ühele YFU kohtumisele. Nimelt soovis Adami juuniorkontaktisik, et ma seal oma kogemusest vahetusõpilasena räägiksin. Suurema osa jutust räägin ikkagi inglise keeles, kuid tutvustan end taani keeles. Eks ma proovin sellega kenasti hakkama saada ning heal juhul veidi pikema sissejuhatuse teha. Väga ma muidu mõelnud ei ole, millest ma seal täpselt räägin. Õnneks saan oma juuniorkontaktisiku Ibeniga kolmapäeval kokku ning loodetavasti saab ta mulle mõne hea näpunäite anda. Kolmapäeval on meil nimelt koolist vaba päev. Ma täpselt ei saanudki aru, miks, kuid igatahes on see mõnus vaheldus. Hommikul ärkan siiski suhteliselt vara üles, et rongi peale minna, et Aarhusisse sõita ning Ibeniga niiöelda hommikukohvi nautida.

Kolmapäeval käisin siis lõpuks selles võimlemistrennis, kuhu juba eelmisel korral tahtsin minna, kuid mis tühistati. Pärast trenni otsustasin, et ma ikkagi ei hakka seal käima. Nimelt ei leidnud, et sealne treener on minu jaoks see kõige parem. Tema õpetusmeetod ei olnud nimelt mulle sobiv. Kahju muidugi, kuid võib-olla leian mõne teise trenni, millega liituda. Vähemalt käin ikka võrkpallis edasi. See pühapäev läheme lõpuks võistlustele ka. Tean, et need toimuvad Aarhusis. Hommikul korjab üks trennikaaslane mind auto peale ning siis sõidame Aarhusisse.

Eks ma proovin jälle veidi tihedamalt kirjutama hakata, kui raamatu kõrvalt mahti saan..

No comments:

Post a Comment