Thursday, October 27, 2011

Vaba aeg

Avastasin, et ei olegi maininud, et leidsin lõpuks ühe võrkpallitrenni, kus nüüdseks juba üle kuu aja olen käinud. Trennid toimuvad kord nädalas neljapäeviti ühes kõrvallinnas. Inimesed, kes seal käivad, on minust aga kuskil kaks korda vanemad. Üks tädike oli vist lausa viiskümmend. Nimelt on nad oma nooruses võrkpalli mänginud, kuid siis mingil hetkel erinevate põhjuste pärast mängimise pooleli jätnud. Mingi hetk mõtlesid nad aga uuesti võrkpalli mängima hakata. Kuna muid trenne kuskil läheduses ei olnud, siis otsustasin mina ka sinna minna. Eks ma nüüd olengi sealne pesamuna. Aga nendega on tohutult mugav mängida. Ses suhtes, et tase on piisavalt kõrgel, kuid samas saab seal omajagu nalja. Lisaks, kuna neil piisavalt vanust on, siis saan pärast trenni kellegagi koos autoga jälle Odderisse sõita. Vastasel juhul peaksid hostvanemad järele sõitma. Niiet, ei kurda.

Klaverit mängida või soololaulmisega ma siin tegeleda ei saa. Hinnad on siin lihtsalt nii tohutult kallid. Augustis sai kord ühes kooris käidud, et vaadata, kas oleks mõttekas seal laulmas käima hakata või ei. Ent ka see mõte sai suhteliselt kiiresti pärast hinna teadasaamist maha maetud. Mõni aeg hiljem ütles aga mulle üks klassiõde, kes samuti seal kooris käib, et õpetaja olevat öelnud, et ma võin seal niisama ka käima hakata. Nimelt olevat ma tema meelest hea laulja ning talle meeldis mu madal register. Iseenesest oli see hea uudis, kuid kuna ka see toimub ainult neljapäeviti, siis ei ole veel päris lõplikult otsustanud, kas hakkan seal käima või ei. Neljapäev on praeguseks lihtsalt väga üleujutatud.

Kolmapäeviti hakkan koos paari klassiõega tantsulises võimlemises käima. Tegelikult oleksin juba eile pidanud minema, kuid tund tühistati ning ma pean järgmise nädala kolmapäevani ootama. Kuigi pole trenni veel näinud, olen suhteliselt kindel, et mulle hakkab seal meeldima. Õnneks ei ole selle trenni aastamaks ka ülemõistuse kallis.

Üldiselt on mul praegu suhteliselt palju vaba aega. Eks see on see, kui kõik ühele päevale koondub. Aga jah, reedeti olen hakanud sõpradega väljas käima. Sel reedel (ehk siis homme) toimub Christina pool väikene halloweeniteemaline pidu. Enamjaolt on sealsed osalejad meie klassist. Üks osalistest on aga vahetusõpilane Saksamaalt, kes praegu Christina pool elab. Tema on siin vaid kolm kuud. Rääkisin vahetusvanematega ning nad olid sellega päri, et ma sinna ööseks jään. Igatahes tundub väga põnev õhtu tulevat.



No comments:

Post a Comment