Wednesday, October 26, 2011

Sommerhuset

Olen mõned päevad juba tagasi Odderis olnud. Suvemajakeses olime nädalakese. Selle aja jooksul käisime kolm korda ujumas. Linna nimi, kus ujula asus, oli Thisted. Ühel päeval vaatasime seal veidikene ringi. Kahjuks oli ilm suhteliselt nigel - jahe, tuuline ja vihmane. Nädala keskel oli ilm lausa nii tuuline, et kõndimine muutus raskeks. Mina nautisin ilma seetõttu aga veel rohkem. Ainult, et veidi liiga külmaks kippus lõpuks. Vahepeal käisime hostisa vanematel ka külas. Nad elavad nimelt Thistedi külje all Tilstedis. Sain sealt endale sussid kingitusena.

Käisime ka lähimas linnas, mille nime ma kahjuks ei tea. Seal toimub nimelt intensiivne kalapüük. Kõndisime natuke sadamas ringi, kus oli tohutult palju erineva suurusega paate, mis kordamööda merel käisid. Sai ka ühest kalapoest läbi käidud. Mulle tulid vanad ajad meelde, kui vanaemaga sai turul külmaleti juures käidud.

Üldiselt sai sealne aeg väga mõnusalt ja rahulikult veedetud. Maja ise oli ka väga hubane. Minu tuba oli suhteliselt pisikene, ent see-eest voodi oli päris suur. Eks ta võttiski enam-vähem terve toa enda alla. Hommikul sai tavaliselt kaua magatud ning tihti vaatasime õhtul kogu perega televiisorist filme. Kusjuures avastasin, et tohutult hea on keelt õppida, kui inglisekeelsel filmil on taanikeelsed subtiitrid all. Ahjaa, päris taanikeelseks kogu elamine ei läinud. Olin end hullemaks ette valmistanud. Aga jah, praegu räägin ise ka juba rohkem taani keelt, nii kodus kui ka koolis. 

Siis, kui ma olin voodi juba ära omistanud..


Mind kui pedanti häiris see mu toa juures kõige rohkem..

Minekupäeva hommikul oli ilm küll fantastiline.

Suvemaja.



Teisel sealolekupäeval sai ka mere äärde mindud. Kuna sinna oli kuskil neli kilomeetrit vaja kõndida, klõpsasin ma ümbrusest järjekordselt ülearu palju pilte. Eks ma siis mõned laen üles ka.  Kusjuures öösel oli küll laineid kuulda. Koos tuulega moodustasid nad veel eriti valju duo.

Ilmselgelt tasane tee.


Mingisugune sakslaste sõjaaegne ehitis.


Ei ole Taani nii lame midagi.





Lained olid seal küll mõnusad.





2 comments:

  1. Huvitav, kas seal on kõik rannad sellised nagu too, kus me koos eelmine aasta käisime :D
    Ja Taani on ikka päris lame küll!

    ReplyDelete
  2. Ausalt öeldes tuli mul seal olles ka kohe see eelmise korra rand meelde. Ikka väga sarnased.

    Sa kohe ikka pead, eks? :D

    ReplyDelete