Saturday, October 8, 2011

Renæssance

See nädal oli meil koolis renessansiteemaline. Põhimõtteliselt möödus kogu nädal laule ning tantse õppides ja siis proove tehes. Kokkuvõttes oligi ainult neli ainetundi. Tohutult mõnus oli, et sel nädalal ei pidanud järjekordselt tundides passima nii, et midagi aru ei saa, vaid sai selle asemel teistega mõnusalt aega veedetud. Ettevalmistusi ning esinemisi korraldas ainult teine vanuseklass.

Sellel nädalal taipasin, et taani keelega läheb mul ka palju paremini. Kohati mõtlen juba taani keeles ning saan rohkem teistest aru ka. Nimelt olin ma üheteistkümneliikmelises tüdrukutegrupis, millega pidime väikese tantsulise etteaste tegema. Ning kui nad seal taani keeles arutasid või seletasid, siis enamjaolt sain ma aru ning polnud vajadust üle küsida. Nemad muidugi imestasid, kui nad tulid mulle inglise keeles seletama ning ma ütlesin, et ma sain aru küll. Ning kui ma ise midagi taani keeles ütlen, siis tavaliselt viskavad nad jälle pöidlad püsti. Tohutult armas. Kõigest muidugi veel aru ei saa, kuid loodetavasti läheb õppimine nüüd kiiremini. 

Reedel toimus suur üritus, kus kõik oma ettevalmistatud programme esitama hakkasid. Esimene ning kolmas vanuseklass olid rühmadesse jaotatud ning käisid niiöelda ringiratast erinevaid esinemisi vaatamas. Meie etteaste koosnest kolmest osast - surm, religioon, taassünd. Selline väga sügavamõtteline ning sünge tuli. Aga eks see oligi mõte. Esimeses osas olin mina niiöelda laulja. See koosnes pigem pikkade nootide hoidmisest ning mõnest muust häälitsusest. Kõige enam meeldis mulle sel ajal üks ülivali kriise, millega mu klassiõde hakkama sai. See tähistas nimelt siis kõikide surma. Pärast seda liikusime niiöelda kooripositsiooni. Seal sai a cappella-s kolmehäälne lauluke lauldud. See oli religioosne osa. Tegime vastavalt palvetavaid liigutusi ka. Kolmandat osa tähistas tants, millest ka mina osa võtsin. Neli tüdrukut laulsid tagataustaks, ülejäänutega tantsisime. Kokkuvõttes läks meil väga hästi. Ega saime päris mõnusalt harjutada ka, sest kuna neid gruppe oli kaheksa, kes ringi käisid ning erinevaid etteasteid vaatasid, pidime ka meie oma tantsu kaheksa korda esitama. Enne seda tegime päris mitu korda proovi. Pärast ütles muusikaõpetaja, et meie esinemine pidavat paljudele meeldima. Success.

Esinemine toimus küünlavalguses.

Pildid proovist:

Esimene osa - surm.


Kolmas osa - taassünd. Mina olen esimeses reas keskmine.


Lisaks meie tantsurühmale olin ma ka ühes teises grupis, millega seltskonnatantsu tantsisime. Reedel saime endale mõnusad kostüümid ka. Kahjuks ei ole mul ühtegi pilti, kus mul nägu näha on. Igatahes oli minul must pikk seelik ning sinine varrukateta särk seljas. Päris mõnus oli niiviisi külmas taani kliimas kõigile esineda, sest selle tantsu esitamine toimus väljas. Nimelt pandi kooli ette väikese saarekese peale meile lava maha. Pildid on jälle proovist.




Kõige toredam oli tegelikult selle päeva juures üldse see, et saime kooli poolt nii hommikusöögi kui ka varajase õhtusöögi. Ehk siis hommikusöögiks sõime saiakesi ning jõime teed. Pärast esinemist istusime välitelki ning saime sooja sööki - kartul, sealiha, saiake ning valida oli päris mitme salati vahel. Tõsiselt kena üllatus. Mina sain selle nimelt alles koolis teada. Seetõttu suutsin ma selle päeva jooksul ikka päris mõnusalt süüa, sest ka kodus sai hommikul söödud ning rikkalikult toitu lõunaks kaasa võetud, sest päev pidi päris pikk tulema. 




Õhtusöök 


Kuna tegime pidevalt päeva jooksul proove, siis väga palju pilte mul ei ole. Mõned klõpsud vahepeal siiski sain tehtud. 

 Mette & Christina. Parempoolset tüdrukut ei tunne. Mettel oli sünnipäev, seetõttu 
ka taani lipukesed juustes.

Mina, Nicoline & Stinna


Astrid & mina 

Mingi Taani alkohoolne toode. Proovisin, ei meeldinud.

Mina & Stinna. Selle pudeli avamine oli omaette kunst.

Kooli jalgpalliväljak. Kui hästi vaadata, näeb teist vikerkaart ka.


Igatahes on mul tohutult kahju, et järmine nädal peab taas tavalise koolirežiimi peale tagasi lülituma.  See nädal on tõsiselt hea olnud. Õnneks on vaheaeg varsti tulemas..


No comments:

Post a Comment