Wednesday, October 26, 2011

Õhtu tüdrukutega Århusis

Niisiis sai ühel reede õhtul tüdrukutega jälle väljas käidud. Seekord läksime Århusisse. Kuna Christina oli päeval minu juurde tulnud, sõitsime kõigepealt tema juurde. Teel korjasime Stinna ning Marie (Christina sõbranna) ka auto peale. Nicoline pidi ka tulema, kuid temaga saime pärast linnas kokku. Kui Christina poole jõudsime, istusime teiste tüdrukutega ta tuppa maha ning rääkisime juttu. Samal ajal proovis Christina kes teab kui paljud kostüümid läbi kuni lõpuks sobiva leidis. Seejärel poseeris mulle veidikene.

Stinna & Marie

Christina

Stinna & Christina. Vahepeal kuulasime mingit eriti kahtlast taanikeelset lugu.


Mingi aeg hakkas meil päris kiire, sest pidime bussi peale jõudma. Kokkuvõttes läks sättimisega nii kaua aega, et jäime bussist maha. Olime väljas ning nägime, kuis buss peatusest ära sõitis. Mõtlesime siis ühte teise peatusesse kõndida. Õhtu oli ikka päris jahedaks läinud. Õnneks suutsime nalja ja naeruga sellest üle olla. Kui bussipeatusesse jõudsime, istusime maha. Meie juurde tuli ühel hetkel keegi tundmatu mees, kes andis meile ühe bussipileti. Nimelt polnud temal seda vaja. Pilet oli täiesti kasutatav. Eriti lahke inimene oli. Mingi hetk tuligi buss ning alustasime oma sõitu linna poole.

Kui linna jõudsime, hakkasime ühe baari poole kõmpima. Tuli välja, et läksime sellesse ühte baari, kuhu ma ka varem vilksamisi olin sattunud. Eks ta mingi populaarsem koht peab siis olema. Istusime siis maha ning rääkisime juttu. Mingi hetk maandusid meie kõrvallauda kuskil kahekümnendates eluaastates noormehed. Alguses nad meiega küll juttu ei rääkinud, kuid oli juba kaugelt näha, et see oli neil plaanis. Vahepeal jõudis Nicoline ka meie juurde. Ja siis hakkaski kõrvallaud meiega rääkima. Väga koomiline oli silmanurgast jälgida, kuidas üks tüüp aina lähemale nõjatus ning ootas sobivat hetke, mil ta mulle midagi öelda saaks. Ja lõpuks see tuligi. Kui nad teada said, et ma Eestist tulen, siis tuli ühele neist kohe Tallinn meelde. Meeldiv üllatus.

Õhtu jooksul tegime veidi pildikesi. Enamjaolt tulid need muidugi koomilised välja. Vahepeal soovis minu kõrval istuv tüüp ka paar pilti teha. Eks ma siis lasin. Varsti pidin mina aga koju minema. Bussisõit Odderisse võtab ka kuskil nelikümmend minutit aega. Christina ning Nicoline otsustasid mind bussi peale ära saata. Alguses läksime ühte bussipeatusesse, kust tavaliselt buss läheb, kuid kuna seekord ta veidi teist marsruuti sõitis, ei läinud ta sellest peatusest. Christina hakkas juba vaikselt närveerima, kuid siis leidsime õige bussi üles. Sain kenasti bussi peale. Kui koju jõudsin, heitsin magama. Olin suhteliselt väsinud. Üldiselt oli see õhtu jälle väga mõnus, ainult peavalu oli üleliigne.


Teel pubisse möödusime sellest vaatepildist.

Stinna & Christina

Stinna, Christina, Marie, Nicoline & mina.

Nicoline & mina.

Üks kõrvallauategelane, kes minu kõrval istus.

Marie, Nicoline ning minu käed..

Kentsakalt armas pilt. Nicoline & mina.

Kõrvallaualised ning Stinna.

Stinna, Christina & Marie



No comments:

Post a Comment