Friday, September 30, 2011

Kaks kuud

Tänasega sai minu taanijõudmisest kaks kuud. Mäletan seda päeva väga hästi, justkui oleks see eile olnud. Kuid samas on selline tunne, et olen siin terve igaviku olnud.

Praegu istun kooliõuel ning naudin päikest. Mul on järjekordselt vaba tund. Viimane nädal on tohutult ilusate ilmadega mööda läinud. Pole küll sellist tunnet, et praegu on septembrikuu viimane päev. Väga vabalt võib lihtsalt topi väel väljas ringi käia. Ning arvatavasti hakkaks siis ka palav. Aga ega neid päikeselisi ilmu siinmaal väga palju kohta, niiet tuleb nautida, kui vähegi võimalus on. Ning seda ma praegu teengi. Tunne on fantastiline - värske õhk, liblikad, kukekiremine, kohatine kerge tuuleiil. Ainult väikesed ämblikud ning muud putukad on tüütud. Jooksevad siin üle mu käte ning klaviatuuri pidevalt. 

Kahjuks peab varsti sisse tagasi minema, sest sülearvuti aku ei pea piisavalt kaua vastu. Muusikatund algab küll aga alles veidi rohkema kui kolmveerand tunni pärast. Seekord harjutame ka gruppides oma laule. Ei ole küll päris kindel, kui palju meie grupiliikmeid kohale tuleb, sest pillimeestel on vaja veidi omaette harjutada. Mina lähen aga kohale. Nimelt panin endale teise muusikaklassi pärast viiendat tundi aja kirja, et veidi omaette saaksin muusikat teha. Ei taha nagu väga niisama ka lakke passida senikaua.

Päikest!


No comments:

Post a Comment