Sunday, May 1, 2011

Algus

Niisiis otsustasin YFU kaudu 2011/2012 vahetusõpilaseks Taani minna. Tegelikult oli soov juba eelmine aasta minna, kuid tol korral ei saanud millegi pärast valimispäevalt edasi. September 2010 hakkasin aga uue hooga asja ajama ning mulle korraldati erandkorraline valimispäev, kust seekord edasi sain. See tunne, mis mind vastava kirja saamisel valdas, oli kirjeldamatu. Kuskil oktoober-november sai leping tehtud ning muud dokumendid ära viidud. 

Ja siis tuli mulle kõne. Oli esimene veebruar, teisipäev. Olin veel muusikatunnis, kui juhuslikult tundsin, et telefon kotis värises (mille ma tavaliselt märkamata jätan). Võõras number, võtsin vastu. Helistajaks oli YFU Eesti intern, kes teatas, et mulle on pere leitud. Kodus sain kätte täpsemad andmed. Nimelt on mul taani peres lisaks emale-isale ka õde, kaks venda ning foksterjer. Elama hakkan linnas Odder (populatsioon 11 000), tulevane kool: Odder Gymnasium [www.odder-gym.dk]. Maagiline, et mulle nii vara pere leiti. Kui infotunnis sai käidud, mainis ka keegi, et ma olevat esimene, kellele leiti. Sest peale olen oma perega suhelnud ja neisse täielikult ära armunud. 

Esmaspäeval (25.aprill 2011) sain esimese infopaketi, kus oli kirjas ELO (eelorientatsioon - paaripäevane vahetusaasta-eelne koolitus) toimumisaeg: 10.-12. juuli. Taani sõidan 30. juulil. Esimese nädala oleme koos kõikide sel aastal Taani sõitnud vahetusõpilastega. Ehk siis pere juurde saabun 6. augustil, mil mu taani-emal sünnipäev on. Nüüd ootan teist infopaketti, kus kellaaegadest rohkem aimu saan. 

Mäletan veel, kui ootasin valimispäeva tulemust, mil viisin lepingut ära, kui oli seitse kuud vaja veel oodata, päeva, mil mulle teatati, et pere on leitud. Ja nüüd on selle kõige alguseni jäänud kolmteist nädalat. Ega väga kannatlikult ei suuda enam oodata.

3 comments:

  1. Kui saaks, ma paneks "like" nagu facebookis! :)

    ReplyDelete
  2. Ta paneks jah "like" selle eest, et lahti saab sust! Okei, nali naljaks, aga su blog on ikka väga roosa.

    Aga tegelikult on väga äge!

    ReplyDelete
  3. Sa oled ikka ebareaalselt hakkaja tüdruk, aga sellepärast sa mulle meeldidki! : )

    ReplyDelete